Tokom naredna tri mjeseca kupovinom Tajne mješavina za pripremu bosanskih jela u trgovačkim lancima Bingo, kompanija Vispak izdvaja 0,10 KM za osnivanje Instituta Bosanske kuhinje
“Kompanija Vispak već duži niz godina svoju aktivnosti usmjerava ka očuvanju bosanskohercegovačke tradicije. Tokom mjeseca decembra naše potrošače obradovati ćemo pripremom Bosanskog lonca u Tuzli, Sarajevu, Zenici, Maglaju i Travniku. Kako bi napravili iskorak, ovaj put u zajedničkoj akciji sa potrošačima i partnerima stvaramo dodatnu vrijednost za Bosnu i Hercegovinu. Kupovinom Tajne za pripremu bosanskih jela izdvajamo sredstva za osnivanje prvog Instituta Bosanske kuhinje na području BiH. Ovim ćemo napraviti iskorak u segmentu zaštite i promocije bosanskih jela te brendiranja Bosanske kuhinje” – izjavila je Zerina Čolaković, direktorica marketinga i razvoja kompanije Vispak
Tokom naredna tri mjeseca kupovinom Tajne mješavina za pripremu bosanskih jela u trgovačkim lancima Bingo, kompanija Vispak izdvaja 0,10 KM za osnivanje Instituta Bosanske kuhinje.
U ovoj aktivnosti uključeni su i kuhari iz Udruženja kuhara Bosne i Hercegovine koji svojim doprinosom u segemntu promocije i pripreme bosanskih jela daju značaj u ostavrenju zajedničkog cilja. Predsjednik Udruženja kuhara Bosne i Hercegovine Nermin Hodžić stavio je značaj na zajednički rad u cilju promocije ove aktivnosti:
“Potrebno je da se svi aktiviramo u cilju zaštite bosanskohercegovačke tradicije. Bosanska kuhinja je kuhinja Bosanaca i Hercegovaca koja ima svoju dugu tradiciju i zaista bogatu ponudu. Ne trebamo zaboravljati na bitne stvari koje čine našu državu drugačijom te zanimljivom turistima. Ovaj projekat je sjajna priča koja na kreativan način predstavlja svima nama važnost očuvanja bh. tradicije, u ovom slučaju Bosanske kuhinje.”
Tajna je u tradiciji, sve drugo su začini.