Na ovogodišnjoj «Must have 2021» dodjeli priznanja najboljim proizvodima na bosanskohercegovačkom tržištu koju je organizirao IN Store magazin u saradnji sa najvećim trgovačkim lancima u zemlji, treću godinu zaredom brendovi AS Holdinga dobili su najveći broj glasova. Trgovci širom Bosne i Hercegovine odlučili su da ukupno 22 «Must have» titule za isto toliko brendova ode u kompanije Klas, Sprind, AC Food, Swity, Mak Zara, AS Jelah, Vispak i Oaza.

U vrlo žestokoj konkurenciji, ovogodišnji AS Holdingovi dobitnici laskave titule «Must have» i proizvodi koji bi se trebali naći na policama svake trgovine ali i domaćinstva su Zlatna džezva, Vispak Sad pa sad, Vispak Flips Snacky, Vispak kikiriki, Bostea čajevi, Vispak supe, Oaza gazirana voda, Oaza prirodna voda, Kent štapići, Klas brašno, Klas tjestenine, Klas kolači, Klas jufke, FIT keks, Klas bosanski lokum, Tops, Maza, Kremipan, Mak Zara praline, Sprind jufke, Sprind kolači i Vegafruit marmelade.

«Prije dvije godine imali smo osam «Must have» brendova, prošle godine 10, a ove čak 22 brenda bez kojih trgovci ne bi mogli zamisliti svoje trgovine. Ovo je jasan znak da smo odavno izašli iz tzv. zone komfora i da gradimo jednu snažnu i uspješnu prehrambenu industriju, posvećeni inovacijama i razvoju. Posebno raduje što su naš kvalitet i brendove prepoznali trgovci, jer oni su ti koji uz potrošače na policama trgovina donose odluku o najboljima. Čestitam našim timovima u svim kompanijama, i mislim da smo svi zajedno i ovaj put uradili odličan posao», kazao je Rusmir Hrvić predsjednik Uprave AS Holdinga.

Na nedavno upriličenoj svečanoj večeri, priznanja su u ime svojih kompanija preuzeli:

  • Klas: Boris Brković – direktor kompanije Klas d.d. Sarajevo, Nedžad Šadić – direktor maloprodajne službe i Kenan Kumrić – brend menadžer
  • Sprind: Samir Glušac – direktor kompanije, Alen Geko – direktor prodaje
  • AC Food: Eldina Džudžo – Direktor marketinga i upravljanja brandovima
  • Swity: Idna Mačkić – Marketing menadžer AS Holding
  • Mak Zara: Armin Hodžić – direktor kompanije
  • AS: Amel Karahmet – Menadžer ključnih kupaca
  • Vispak: Lejla Mehica -Brend menadžer i Nejra Begić – Brend menadžer
  • Oaza: Zlatko Ramić – Porfolio menadžer

Projekat „Must have“ koji je od važnosti za FMCG kompanije, baziran je na istraživanju TOP brendova za koje glasaju trgovci, a lista se sastoji od asortimana kojeg svaka snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama. Trgovci iz In Store baze koja broji 7.000 adresa svih profila trgovina, biraju brendove koji su prema njihovom mišljenju u TOP 100.

Bitnami